Media Promotion Role of Economic Vocabulary: Specific Features and Functions in Presentation and Advertisementстатья

Статья опубликована в журнале из списка Web of Science и/или Scopus

Прикрепленные файлы


Имя Описание Имя файла Размер Добавлен
1. Полный текст Zheltukhina M. R., Bondareva N. V., Zelenskaya L. L., Anikeeva I. G., Malygina L. E., Chistyakov A. V. Media Promotion Role of Economic Vocabulary: Specific Features and Functions in Presentation and Advertisement [Электронный ресурс] / M. R. Zheltukhina, N. V. Bondareva, L. L. Zelenskaya, I. G. Anikeeva, L. E. Malygina, A. V. Chistyakov // Online Journal of Communication and Media Technologies. – 2019. – № 9 (2), e201907 – Режим доступа: https://www.ojcmt.net/article/media-promotion-role-of-economic-vocabulary-specific-features-and-functions-in-presentation-and-5733 Statya_Malyiginoj_L.E._i_soavtorov_v_OJCMT_iz_perechnya_WoS… 201,1 КБ 22 марта 2019 [MalyginaLE]